Izdelate precej zmogljivo vozilo, nato pa tuner nikakor ne more mirno držati rok. Tako so italijanski strokovnjaki iz podjetja Novitec Maseratiju MC20 Cielo namenili še en obsežen tuning. Malo manj kot tri sekunde do 100 km/h postane 2,8. Že tako impresivnim 630 KM je dodanih 81 KM. Pri 3,0-litrskem V6 biturbo s 711 KM to pomeni, da je moč na liter zajetnih 237 KM. Največji navor zdaj znaša 818 Nm.
Izboljšana zmogljivost zdaj omogoča, da Maseratijev superšportnik doseže največjo hitrost 325 km/h. Raje se držite za lase. Vse to omogočajo prilagoditve zemljevidov za vbrizgavanje, povečanje nadzora tlaka in vžig. Da bi zagotovili, da se ta moč zažre v asfalt, je Novitec MC20 Cielo opremil z 21-palčnimi kovanimi platišči s petimi pari dvojnih krakov, ki so jih posebej za ta superšportni avtomobil razvili v sodelovanju z ameriškim proizvajalcem Vossen. S pnevmatikami 255/30 ZR 21 spredaj in 325/25 ZR 21 zadaj naj bi ta projekt uspel. Kdor ne mara zlate barve, je razvajen z 72 različnimi drugimi barvami.












Ko govorimo o zlatu: visokozmogljiv izpušni sistem z izpušnimi loputami poskrbi za pravi zvok. Če imate dovolj sredstev, lahko preidete na sistem z zelo lahkim pozlačenim materialom z boniteto 999, ki se uporablja tudi v Formuli 1 (Inconel). Tam, kjer Novitec že tako ali tako kramlja, pa so seveda izpolnjene tudi individualne želje strank, vključno z ekskluzivno notranjostjo. Za zmanjšanje vzgona pri visokih hitrostih so strokovnjaki za superavtomobile izdelali sprednji spojler, ki je pritrjen na standardni prednji odbijač. Zadaj je nameščen zadnji spojler, ki zagotavlja zadosten pritisk. Ventilatorji za dovod zraka iz ogljikovih vlaken zdaj krasijo pokrov motorja. Poleg tega je MC20 Cielo še za 25 milimetrov bližje tlom.
Medtem Novitec o stroških predelave ne govori. Toda kdor je imel za vozilo na voljo približno 280.000 evrov, verjetno ne bo razmišljal o stroških, ko bo povpraševal o predelavi.