Koenigsegg trdi, da lahko Jesko Absolut doseže več kot 500 km/h

Koenigsegg je pravkar predstavil edinstveno Chimero, vendar podjetje ne zanemarja stare obljube, ki jo je dalo za model Jesko. Čeprav največja hitrost še ni bila dosežena, je izračun videti dober. Test na preskusni napravi je pokazal, da je Jesko Absolut v deveti prestavi dosegel hitrost 500 km/h, preden je dosegel omejevalnik vrtljajev. To pomeni, da je mogoče doseči še večjo hitrost, ki samo čaka, da se sprosti.

Razkritje je opravil sam šef podjetja Christian von Koenigsegg med podkastom Top Gear. Zakaj največja hitrost še ni bila izmerjena s pravim avtomobilom? Dva razloga: prave pnevmatike in dovolj dolga prazna cesta za Jesko Absolut. Vodja podjetja je dejal, da upa, da se bo to zgodilo “kmalu”, ni pa navedel natančnejšega časovnega načrta. Ko je marca 2020 debitiral Jesko Absolut, je Koenigsegg dejal, da bo to najhitrejši avtomobil, ki ga bo švedska znamka kdajkoli izdelala. Eksotična znamka je obljubila, da bo presegel mejo 300 milj na uro (483 km/h) in morda presegel hitrost 490 km/h modela Bugatti Chiron Super Sport. Čeprav največje zmogljivosti avtomobila še niso bile preizkušene, ima že zdaj na svojem računu več rekordov. Je najhitrejši serijski avtomobil, ki je dosegel hitrost 250 km/h in 400 km/h. Poleg tega ga nobeno drugo vozilo ne more premagati v testih 0-250-0 km/h in 0-400-0 km/h.

Christian von Koenigsegg ni želel razkriti, kje lahko Jesko Absolut sprosti svojih 1.578 KM in 1.500 Nm navora. Vendar pa je namignil, da bo to verjetno zaprt del javne ceste. Morda avtocesta? Na tej slavni avtocesti je bilo že izvedenih nekaj dirk z vozilom Bugatti Chiron s hitrostjo 257 milj/h (413 km/h), pri čemer avtocesta ni bila zaprta. Seveda je veliko težje doseči skoraj 500 km/h. Koenigsegg mora od nemških oblasti pridobiti tudi dovoljenje, da ima del avtoceste zase.

Spomnimo, da je Agera RS leta 2017 na javni cesti dosegla hitrost 459 km/h. Kupčevo vozilo je med dvema vožnjama na zaprtem 11-kilometrskem odseku avtoceste Nevada s tovarniškim voznikom Niklasom Liljo za volanom doseglo povprečno hitrost 277,9 milje na uro (447 km/h).

Chiron SS, ki ga je vozil Andy Wallace, je leta 2019 na Volkswagnovi testni stezi v Ehra-Lessien v Nemčiji dosegel hitrost 490 km/h. Poudariti moramo, da to ni Guinnessov rekord, saj je bila hitra vožnja izvedena v eni smeri. V vsakem primeru je malo verjetno, da bo podjetje Koenigseggu dalo na voljo svoje testno območje.

spot_img

Več podobnih zgodb

PRIPOROČAMO