Century bo očitno postala samostojna znamka nad Lexusom

Bo nova znamka z vrha izrinila Lexus? Akio Toyoda razkriva drzno novo strategijo, ki postavlja ultra-ekskluzivno znamko Century na sam vrh skupine.

Toyota temeljito prenavlja svojo strategijo luksuza z dvigom imena Century v samostojno globalno znamko, ki jo postavlja “v razred zase” nad Lexus. Predsednik Akio Toyoda je potezo pojasnil kot izpolnitev svoje vizije o nečem, kar je “nad Lexusom,” in je namenjeno poznavalcem, ne pa tradicionalnim kupcem luksuznih vozil. Ta nova znamka, ki že vključuje limuzino in velik SUV, bo raziskovala izdelavo po meri, po načelu “One of One” (eden od enega), kar nakazujeta edinstven kabrioletski SUV, zasnovan za parade, in nov koncept, ki bo prvič predstavljen na salonu mobilnosti na Japonskem.

Medtem ko Century zaseda sam vrh, Lexus dobiva nov položaj, ki mu bo omogočil večjo ustvarjalno svobodo in osredotočenost na inovacije. Toyoda je priznal, da Toyotin obseg množične proizvodnje včasih vpliva na Lexus, vendar želi, da znamka “preseže pričakovanja.” Po besedah vodje oblikovanja pri Toyoti bo Lexus zdaj “bolj svoboden pri delovanju” in bo “še naprej sprejemal izzive kot pionir.” To novo usmeritev opredeljuje tudi slogan znamke: “Odkrivaj – Nikogar ne kopiramo,” kar krepi njeno poslanstvo inoviranja namesto posnemanja evropskih tekmecev.

Obe znamki bosta svoji novi filozofiji predstavili v Tokiu z radikalnimi koncepti. Toyoda je izrazil željo po prihodnji Lexusovi admiralski ladji, ki ne bo omejena na tradicionalno limuzino, pri čemer se je spomnil na prelomne začetke prvotnega modela LS. To vizijo pooseblja koncept Lexus LS (Luxury Space): popolnoma električen, šestkolesni, trivrstni enoprostorec. Pri Lexusu navajajo, da ne gre le za oblikovalsko študijo, ampak predstavlja njihovo vizijo “nove oblike luksuznega avtomobila,” ki bi lahko sčasoma nasledil starajočo se admiralsko limuzino LS.

spot_img

Več podobnih zgodb

PRIPOROČAMO