in

Alan Jones: Prekinil bo z delom za FIA

Alan Jones, svetovni prvak Formule 1 iz leta 1980, ne želi več delati za krovno organizacijo FIA in razloži, zakaj ga je ta šport streznil.

Pristop krovne organizacije FIA je vedno enak: Kot komisarji dirke nastopijo štirje strokovnjaki, eden je iz države, kjer se odvija dirka, dva sta iz drugih držav, četrti pa je nekdanji dirkač. V zadnjih letih so na tem mestu kot FIA komisarji delalo Derek Warwick, Tom Kristensen, Emanuele Piro, Mika Salo, Heinz-Harald Frentzen, Danny Sullivan, Nigel Mansell in seveda Alan Jones. Toda medtem 72-letni Avstralec nima več ne volje ne veselja.

Nekdanji dirkač Formule 1 je za avstralske kolege spletne strani speedcafe povedal, da ga je nekoliko minila volja do Formule 1. “Potegnjeno pod črto, sem se, kako bi to dejal, streznil zaradi tega, katero smer je ubrala Formula 1. Zaradi tega resno razmišljam o tem, da se odrečem svojega položaja kot komisar dirke. Mnogo tega mi ni všeč, kar se trenutno dogaja. In ne bi bilo pošteno, da kritiziraš FIO in istočasno tudi delaš za njo.

Alan Jones ni pristaš birokratskega dela komisarjev dirk FIA

In kaj se je Alanu Jonesu tako zamerilo? “Imamo pravilnik, ki je neverjetno detajlno spisan. Imamo, recimo na peti strani, v tretjem odstavku, v četrti vrsti paragraf, ki trdi, katere kazni moramo izreči, če na primer odpade kabel baterije. Sam osebno pa menim, da morajo imeti komisarji določeno svobodo pri izrekanju kazni.

Alan Jones ni bil navdušen nad tem, da je Sebastian Vettel v Kanadi prejel kazen pribitka mest, kar ga je stalo zmage proti Lewisu Hamiltonu. “Ko gre za scene med dvema dirkačema, potem se vprašam: Zakaj imamo med komisarji nekdanjega dirkača, ki ne more povedati: to je bil sedaj zares dirkaški primer. Ni treba, da se odločitve sprejemajo na podlagi neke knjige.

Jones se sprašuje, zakaj ima FIA med komisarji dirk nekdanje dirkače, če pa se jih ne posluša

Alanu Jonesu prav tako ni všeč, da je nek dirkač kaznovan, če zataji njegova ekipa. “Če gre za mehansko težavo, potem ne sme zaradi tega kazen prejeti dirkač, temveč proizvajalec oziroma ekipa. Ekipe dobijo svoj del denarja iz skupnih prejemkov na podlagi osvojenih točk. Zakaj torej ne odbijemo točk ekipam, ne pa da kaznujemo dirkače? Ekipe na trpijo in ne dirkači. In sploh ne gledalci, ki plačajo za vstopnice, da bi videli dober šov.”          

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Daniel Ricciardo: Rezultati pomembnejši kot osebnost

Mick Schumacher in Formula 1: To mora pokazati čas