Nenazadnje pri Bentleyu prav letos slavijo 60-letnico obstoja svojega osemvaljnika, ki so ga konec petdesetih razvili kot nadomestilo za šestvaljnik iz modelov Mark VI, R-Type in S1. Za razvoj so zadolžili Jacka Phillipsa, ki je dobil nadvse zahtevno nalogo – ustvariti pogonski agregat, ki bo za 50 odstotkov zmogljivejši od obstoječega šestvaljnika, hkrati pa ne sme biti niti večji niti težji. Phillips se je odločil za konfiguracijo V8, celoten projekt pa je izpeljal v vsega 18 mesecih.

Prvič so ga uporabili v modelu S2, ki so ga predstavili leta 1959. Motor je imel 6,2 litra delovne prostornine, hkrati je bil za 13,6 kilograma lažji od šestvaljnika in bistveno močnejši. Skozi leta so motor izboljševali, leta 1971 pa so delovno prostornino povečali na 6,75 litra, kakršna je še danes. Takrat so povečali tudi hod bata, s čimer jim je uspelo pridobiti še nekaj dodatnega navora.

Novosti so predstavili tudi v osemdesetih, skupaj s prvo generacijo modela Mulsanne, z njimi pa je motor postal bolj okolju prijazen in varnejši, z modelom Mulsanne Turbo pa je dobil prisilno polnjenje, kar je bil prvi prisilno polnjen Bentley po Blower Bentleyih iz dvajsetih let prejšnjega stoletja.
Posamezni pogonski agregat danes izdelajo v petnajstih urah, le-ta pa ima dve turbini, ki omogočata največjo moč 395 kW (537 KM) in 1.100 Nm največjega navora v modelu Mulsanne Speed.

Ob šestdesetletnici legendarnega motorja je glavni Bentleyev inženir, dr. Werner Tietz, povedal: »Prvotni V8 je bil zasnovan z željo po boljših zmogljivostih, skupaj z mirnostjo pri teku in zanesljivostjo. Motor so preizkusili s tisoči kilometrov v najzahtevnejših pogojih in 500 urah pri maksimalnem plinu. Vse to najdemo tudi v moderni interpretaciji Bentleyevega etosa.«