in

Lahko letos MAJHNI presenetijo VELIKE?

Nova sezona Formule 1 se neizbežno približuje. Zaradi obsežne spremembe tako športnih, kot tudi tehničnih pravil, je to ena izmed najbolj pričakovanih sezon zadnjih let. Bomo priča popolnoma spremenjenemu razmerju moči med moštvi?

Leta 2009 je ekipa Brawn GP izkoristila podobno situacijo in z znamenitim dvojnim difuzorjem presenetila celotno karavano Formule 1, ko je povsem nepričakovano osvojila naslov svetovnega prvaka. Se letos lahko ponovi Brawnova pravljica? Čeprav je zelo verjetno, da bodo v ospredju bolj ali manj iste ekipe kod do sedaj, pa vendarle ni nemogoče. Na razvoj letošnjih dirkalnikov je vplivalo veliko dejavnikov.

Spremenjena aerodinamična in tehnična pravila, zgornja meja proračuna, omejen čas uporabe vetrovnega kanala glede na mesto, ki ga je ekipa zasedala v konstruktorskem prvenstvu in pa tudi kdaj so ekipe tekom lanske sezone preusmerile svoj fokus na letošnji dirkalnik. Če vzamemo vse to v obzir, zgleda, da bo začetek sezone najtežji prav za Mercedes in Red Bull.

Ekipi sta se borili za naslov svetovnega prvaka, zaradi česar nista mogli povsem preusmeriti pozornosti na novi dirkalnik vse do zadnje dirke. V konstruktorskem prvenstvu sta zasedli prvo in drugo mesto, kar pomeni, da imata od vseh ekip na voljo najmanj časa v vetrovnem kanalu. To pri razvoju čisto novega dirkalnika vsekakor ni mala stvar. Tudi prednost veliko večjega budžeta je, po uvedbi zgornje meje proračuna, minimalna.

Moštvo Haas ima letos lepe možnosti, da se odlepi z začelja, saj so lansko sezono žrtvovali, pred letošnjo pa so lahko največ časa preživeli v vetrovniku.

Torej na drugi strani, po tem takem, najbolje kaže moštvu Haas. Pri ameriški ekipi so se odločili žrtvovati lansko sezono, saj dirkalnika skozi leto niso razvijali, so pa za to vso pozornost namenili razvoju letošnjega dirkalnika veliko prej, kot ostale ekipe. V konstruktorskem prvenstvu so zasedli zadnje mesto in imajo zato na razpolago največ časa v vetrovnem kanalu. In tudi zgornja meja proračuna jim zagotavlja, da jih velika moštva ne morejo prehiteti zgolj zaradi večjih finančnih kapacitet. Zato ni povsem nemogoče, da se vrstni red med moštvi, zaradi novih pravil precej spremeni.

Nova pravila obljubljajo tudi, da bo samo dirkanje na stezi veliko bolj zanimivo. Veliko lažje bo slediti dirkalniku, zaradi česar bo več prehitevanj, več kontaktov, več akcije. Tudi kvaliteta posameznega voznika in njegova sposobnost prilagajanja novim izzivom in novim dirkalnikom bo igrala veliko vlogo. Vse kaže na to, da je pred nami nepredvidljiva in nadvse zanimiva sezona. Veliko je neznank in zanimivo bo videti, katera ekipa bo sestavila najboljši paket.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Kot zadnja ekipa je podobo LETOŠNJEGA dirkalnika pokazala ALFA ROMEO

Nova milijonska pogodba za VERSTAPPNA tik pred PODPISOM