in , ,

ALFA ROMEO že pripravlja nov SUPERŠPORTNI maloserijski model za leto 2026

Podobno kot model 33 Stradale se bo tudi novo vozilo oblikovno zgledovalo po preteklih modelih.

Alfa Romeo je zaradi izjemnega navdušenja nad oživitvijo modela 33 Stradale že napovedal nov superavtomobil. Cristiano Fiorio, odgovoren za strateške projekte, je potrdil, da so v teku načrti za drugi maloserijski in visokocenovni model, ki bo prav tako črpal oblikovni navdih iz kultnih modelov. Potencialne kupce je vprašal, v katero oblikovno smer naj gredo, in po prvih odzivih je bila večini najljubša Giulia TZ iz leta 1963.

Vodja oblikovanja pri Alfi Romeo, Alejandro Mesonero-Romanos, je omenil, da sta med modeli, za katere bi si kupci želeli, da bi bili v neki obliki oživljeni, tudi Giulietta SZ iz leta 1960 in Montreal iz leta 1970. Tako kot pri modelu 33 Stradale tudi novi superavtomobil razvija Bottega (italijansko “delavnica”) – oddelek po naročilu znotraj Stellantisa, ki je zadolžen za ustvarjanje ultraekskluzivnih avtomobilov, ki jih bodo izdelali v manj kot 50 primerkih na posamezni model.

Slovita italijanska znamka je že napovedala, da se bo 33 Stradale zapisal v zgodovino kot njen zadnji bencinski superavtomobil.

Model 33 Stradale so razvili v samo 16 mesecih, pri čemer so izkoristili položaj Alfe Romeo pod okriljem podjetja Stellantis, saj so imeli dostop do platforme, na kateri je nastal model Maserati MC20. Medtem, ko bo čudoviti kupe na sliki na voljo tako z motorjem na gorivo kot z električnim pogonom, pa naslednji ne bo, saj je slovita italijanska znamka že napovedala, da se bo 33 Stradale zapisal v zgodovino kot njen zadnji bencinski superavtomobil.

Spomnimo: Carrozzeria Touring Superleggera bo izdelovala model 33 Stradale. Izdelali jih bodo le 33, in čeprav cena ni bila nikoli uradno objavljena, nekateri pravijo, da bo stala približno 2,1 milijona dolarjev. Tisti, ki so se podpisali na črto, imajo še vedno čas, da se odločijo, ali želijo 3,0-litrski V6 z dvema turbinama ali električni pogonski sklop. Trenutno imajo kupci na splošno raje model z motorjem na električni pogon.

Fiorio je dejal, da se mora oddelek Bottega, ki ga vodi, postaviti na lastne noge v smislu, da mora biti dobičkonosen. Vendar pa zaslužek ni glavni cilj, saj je prepričan, da ti superavtomobili pomagajo izboljšati podobo in imidž znamke Alfe Romeo.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Ali se SEAT TARRACO poslavlja?

Mercedes-Benz MARCO POLO: Avtodom z ZVEZDO