in

Ferrarijev NOV, “DRZEN” pogonski agregat

Italijani so predstavili svoj nov dirkalnik za leto 2022 in kot kaže, niso bili drzni le pri aerodinamičnem razvoju, temveč tudi pri razvoju novega pogonskega agregata.

Scuderia je 17. februarja predstavila svoja nov dirkalnik za leto 2022, F1-75. Glede na nove tehnične predpise, ki se uvajajo v Formulo 1 z prihajajočo sezono, je videz dirkalnika zelo drugačen. Voznika Charles Leclerc in Carlos Sainz sta navdušena nad “agresivnim” izgledom nove “rdeče boginje“.

Vendar pa se ni spremenila samo zunanjost dirkalnika, korenite spremembe so izvedli tudi na pogonskem agregatu. Vodja oddelka za razvoj pogonskega agregata pri Ferrariju, Enrico Gualtieri razlaga, kako so nova pravila vplivala na zasnovo motorja.

Pri razvoju nove pogonske enote, sta bili pomembni dve stvari. Kot prvo, je bilo potrebno prilagoditi porazdelitev in zasnovo posameznih komponent motorja, da je ustrezal zahtevam novih pravil, kot drugo, pa je bilo potrebno iz novega koncepta izvleči maksimum, saj se z letošnjim letom zamrzne razvoj pogonskih enot do leta 2025,” je povedal Gualtieri po predstavitvi novega F1-75.

Rezultat je nekonvencionalen projekt, ekstremen v smislu namestitve in postavitve motorja ter v številnih notranjih komponentah.

Nov Ferrari F1-75 z novim “drznim” pogonskim agregatom.

Ključne inovacije pri novem motorju

Gualtieri je izpostavil najbolj pomembne inovacije pri novem motorju, tudi tiste, katere bodo še posebej pomembne na začetku sezone.

Motor z notranjih izgorevanjem in turbopolnilnik sta definitivno ključna elementa v začetku sezone 2022. Tudi hibridni sistem, katerega smo uporabljali že v zaključku lanske sezone, je velik korak v evoluciji pogonske enote. Zaradi povsem novega koncepta dirkalnika in motorja, se je veliko spremenilo tudi na področju elektronike. To so tri ključna področja, na katera smo polagali največ pozornosti.”

Vpliv zamrznitve razvoja motorjev na dizajn

Velik dejavnik pri razvoju in dizajnu, je začetek veljavnosti zamrznitve motorjev z letošnjim letom, kar pomeni, da bodo specifikacije pogonskega agregata nespremenjene do konca leta 2025.

Zamrznitev motorjev je vsekakor pomemben faktor. Lahko rečem, da smo zaradi tega bili še toliko bolj motivirani in na nek način tudi prisiljeni v bolj ekstremne in drzne razvojne rešitve. Na vseh področjih smo bili na absolutni meji in razvijali potencialne izboljšave vse do zadnjega trenutka.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

FORD Ranger Raptor: Med DELOM in ŠPORTNIMI aktivnostmi

George RUSSELL: Pri MERCEDESU letos maksimalno MOTIVIRANI tudi zaradi LANSKIH dogodkov