in ,

Gerhard BERGER: BINOTTO je popolnoma preobremenjen

Gerhard Berger, nekdanji dirkač rdečih, je pripravil analizo, kako bi se pri Ferrariju morali reorganizirati, da bi bili bolj konkurenčni.

Foto: HB Press

Gerhard Berger meni, da Ferrari trenutno nima prave organizacijske strukture, da bi lahko bil uspešen v formuli 1. “Močno dvomim, da je Ferrarijeva organizacija dela ustrezna za trenutni ustroj Formule 1,” pravi nekdanji voznik Ferrarija (1987 do 1989 in 1993 do 1995) v zelo odmevnem intervjuju za podcast F1 Nation.

Odmevnem tudi zato, ker je Berger brez dlake na jeziku povedal tisto, kar večina v paddocku ve, a nihče tega noče obešati na veliki zvon: “Vsi vemo, da je bilo lani nekaj narobe, ko je FIA s Ferrarijem​​sklenila tajni posel. Ne vemo natančno, kaj so našli, vendar je bilo jasno, da so našli nekaj, kar ni bilo v skladu s pravili.”

Gerhard Berger je mnenja, da je Binotto v svoji vlogi preobremenjen in da bi potreboval pomočnike pri vodenju ekipe, podobno kot imajo to urejeno pri Red Bullu in Mercedesu.

Ferrarijeva nekonkurenčnost na prvi dirki sezone v Spielbergu, zlasti počasnost na ravninah je bila “posledica tega,” pravi Berger in dodaja: “Ferrari je bil skoraj sekundo počasnejši kot lani. A počasnejši niso bili samo pri Ferrariju, temveč tudi pri drugih ekipah z njihovimi motorji, medtem ko so bile druge ekipe vsaj tako hitre ali hitrejše kot lani.”

“Vsi vemo, da so nekatere stvari popravili,” pravi Berger, a hkrati poudarja, da morebitno zmanjšanje zmogljivosti pogonske enote nikakor ni edini razlog za Ferrarijevo sušo na področju trofej (brez vozniškega naslova od leta 2007, brez konstruktorskega naslova od leta 2008). “Ferrari,” pravi Avstrijec: “ima pred sabo še dolgo pot, da spet postane konkurenčen.”

In morda tudi prestrukturiranje. Berger ne dvomi o usposobljenosti šefa moštva, Mattie Binotta, kljub temu, da mnogi že zahtevajo njegovo zamenjavo. “Binotto mi je všeč”, pravi Avstrijec: “Ko sem vozil za Ferrari je bil eden od mojih inženirjev. Prijeten fant, pameten, strokoven.”

A nekdanji dirkač Formule 1 dodaja: “Pri Ferrariju je menedžer oseba, ki moštvo upravlja s tehnične, politične in strateške strani. Mislim, da je Binotto zaradi tega morda preobremenjen.” Druge ekipe imajo to bolje rešeno, meni Berger: “Vzemimo za primer Red Bull. Tam imate zelo ambicioznega Christiana Hornerja, pa Adriana Neweya, genija na svojem področju. In nenazadnje še Helmuta Marka, morskega psa, namazanega z vsemi motošportnimi žavbami. Pri Mercedesu smo do nedavnega imeli trio Andy Cowell, Niki Lauda, Toto Wolff.”

Pri Ferrariju so takšno “troglavo” strukturo imeli v času Rossa Brawna, Michaela Schumacherja in Jeana Todta.

Ne tako zelo daleč nazaj je bil Ferrari sam s takšno strukturo zelo uspešen, še dodaja Berger: “Imeli so Jeana Todta, ki je bil zelo močan na političnem področju in je Maxu Mosleyu nenehno dihal za ovratnik. Imeli so Rossa Brawna, ki je bil izjemno kompetenten na svojem področju in imeli so Michaela Schumacherja. Prepričan sem, da moraš imeti ekipo, če želiš osvojiti naslov.”

Berger ne zavrača ideje o ponovni vzpostavitvi druge Ferrarijeve baze v Veliki Britaniji, a hkrati ne verjame, da bi s to potezo rešili vse težave, ki pestijo rdeče v zadnjem času: “Vemo, da ima Ferrari tudi v Italiji zaposlene dobre ljudi. Vse skupaj lahko delajo v Italiji. Potrebujejo pa ne samo enega, temveč vsaj dva ali tri močne voditelje.”

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

McLAREN: Naša dirkača imata proste roke, dokler ne trčita!

VN ŠTAJERSKE, Kvalifikacije: HAMILTON prvi in debelo sekundo pred vsemi